قوانین و مقررات

از اینکه سایت اول فرم را برای ساخت فرم خود استفاده کردید متشکریم. استفاده شما از سایت اول فرم به معنای پذیرش قوانین و حریم خصوصی سایت می باشد. در صورتی که شما به نمایندگی از یک سازمان یا شخصیت حقوقی دیگر از اول فرم استفاده می‌کنید، از طرف آن سازمان، موافقت کامل خود را با این قوانین اعلام می‌نمایید.
در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پرسشنامه آنلاین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ثبت نام
1. برای استفاده از امکانات اول فرم و طراحی فرم خود ثبت نام الزامی است. شما با ثبت نام خود تایید می کنید که آدرس پست الکترونیک، شماره موبایل و سایر اطلاعات دریافتی از شما را صحیح و کامل وارد کرده اید و آن را به روز نگه می دارید.
2. تایید می کنید که آدرس پست الکترونیک و شماره موبایل برای شماست و از عبارات نامناسب در نام کاربری استفاده نمی کنید؛ در صورت مشخص شدن این موارد اول فرم اجازه دارد حساب کاربری شما را مسدود کند.
3. مسئولیت حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور با شماست. شما تایید می کنید که نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار کسی قرار نمی‌دهید و مسئولیت هر گونه با شماست. ما با شناسایی این مورد، حق داریم که حساب کاربری شما را مسدود کنیم.
4. شما می‌پذیرید که اقدامی برای دور زدن محدودیت‌هایی که اول فرم روی حساب کاربری شما ایجاد می‌کند انجام ندهید (به عنوان مثال، ساختن حساب کاربری جدید برای ساخت دوباره پرسشنامه‌ای که به دلایل قانونی حذف شده است).

محتوا
1. مالکیت محتوایی تمام فرم ها (متن، عکس، ویدئو، لینک و …) که توسط شما ساخته می شود، با شماست. مسئولیت محافظت، نگهداری، پشتیبان‌گیری آن نیز با شماست. شما در قبال محتوای خود مسئولید و باید اطمینان حاصل کنید که تمامی حقوق و مجوزهای لازم را برای استفاده از آن در سامانه دارید. اول فرم هیچ مسئولیتی را در قبال کارهایی که شما با محتوای خود می‌کنید (همچون اشتراک گذاری آن به صورت عمومی) نمی‌پذیرد.
2. ساخت و ارسال هرگونه فرم با هر محتوایی که با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف متداول در کشور مغایرت داشته باشد موجب مسدود کردن حساب کاربری شما خواهد شد. شما مسئول ایجاد، ارسال و توزیع هر گونه محتوایی هستید که به موضوعات مناقشه برانگیز سیاسی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی دامن بزند و قوانین رایج در جمهوری اسلامی ایران را نقض کند. قانون مصادیق مجرمانه رایانه‌ای بر محتوای ایجاد‌شده از سوی کاربران و هم‌چنین محتوای اول فرم حاکم است. در صورت مشاهده این نوع محتوا و یا گزارشی مبنی بر چنین استفاده‌ای، حساب کاربری شما مسدود خواهد شد. ما خود را ملزم به پیروی از احکام مراجع حقوقی و قانونی جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.
3. اگر با محتوای شما، مالکیت معنوی شخص ثالث حقیقی و حقوقی (مانند حق تکثیر، حق مؤلف، حق اختراع و…) نقض شود، اول فرم اجازه مسدود کردن حساب کاربری شما را دارد.
4. در صورت مسدود سازی حساب کاربری شما، در صورت درخواست دلیل آن به شما اعلام خواهد شد.
5. اول فرم هیچ تعهدی برای پایش یا بازبینی دائم محتوای ساخته شده توسط کاربران ندارد و به صورت موردی (به صوت تصادفی) یا بر اساس گزارش سایرین محتوای کاربران را پایش می کند.
6. شما نباید با محتوای خود عوامل اول فرم و سایرین را تهدید کنید، یا مورد توهین و سوء‌استفاده قرار دهید.
7. دریافت شماره حساب، شماره شبا، شماره کارت و کلیه اطلاعات بانکی و مالی ممنوع می باشد و اول فرم اجازه مسدود کردن حساب کاربری شما را بدون اطلاع قبلی خواهد داشت.
8. فرم‌های مربوط به کاریابی ممنوع بوده و بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.
9. هرگونه فرمی که در جهت تشویق و یا جذب افراد برای فعالیت‌های غیر قانونی باشد ممنوع بوده و در صورت مشاهده حساب کاربری مسدود می شود.
10. در صورت دریافت اطلاعات هویتی و تماس (کدملی، شماره شناسنامه، موبایل، آدرس و …) می بایست دلیل دریافت اطلاعات در بالای فرم آورده شود تا پاسخ دهنده بداند اطلاعات خود را برای چه شخص حقیقی یا حقوقی وارد می کند. در صورتی که پشتیبانی اول فرم از صاحب فرم درخواست ارسال مدارک کرد آن را ارسال کند، در صورت عدم ارسال فرم یا حساب کاربری مسدود می شود.

11. پاسخ دهندگان هنگام ثبت اطلاعات شخصی مانند کدملی، کدپستی، آدرس، رمز عبور و … از معتبر بودن صاحب فرم اطمینان حاصل کنند و مسئولیت ثبت این اطلاعات با خودشان هست.
12. در فرم‌های استخدام حتما باید اطلاعات شرکت استخدام کننده مانند آدرس سایت، نشانی، شمارهای تماس و تلفن ثابت در فرم درج شود یا فرم در سایت شرکت یا سازمان قرار داده شود. در صورتی که پشتیانی اول فرم از صاحب فرم درخواست ارسال مدارک کرد آن را ارسال کند، در صورت عدم ارسال فرم یا حساب کاربری مسدود می شود.
13. در صورتی که کاربری به مدت 6 ماه (180 روز) وارد حساب کاربری خود نشود تمامی فرم های آن غیرفعال می شود.

14. شما نباید سرویس خریداری‌شده توسط خود را به اشخاص حقیقی یا حقوقی دیگر بفروشید؛ در صورت مشاهده حساب کاربری شما بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد شد.
15. ثبت نام محصولاتی مانند خودرو، مسکن و … که توسط مراجع رسمی صورت می گیرد ممنوع بود و فرم و حساب کاربری مسدود خواهد شد.

تعرفه‌ها و پرداخت‌ها
16. کاربران می توانند از حساب رایگان اول فرم استفاده کنند و در صورت نیاز حساب کاربری خود را ارتقا دهند. شما می پذیرید که اطلاعات پرداخت مربوط به خود شماست یا اگر از حساب شخصیت حقیقی یا حقوقی دیگری پرداخت می کنید با اختیار آن شخصیت می باشد و تمامی عواقب آن با شما می باشد.
17. قبل از پرداخت اطلاعات حساب کاربری که بعد از پرداخت فعال می شود به شما ارائه می شود و پرداخت شما به این معناست که این اطلاعات کافی بود و با رضایت آن را پذیرفته اید.
18. حق تغییر تعرفه ها برای ما محفوظ است و اول فرم نباید در صورت خرید کاربر با تعرفه قبلی، درخواست تعرفه جدید یا مابه التفاوت آن بکند.
19. در صورت درخواست خدمات اضافی توسط شما، اول فرم هزینه جدید را به شما اعلام می کند. پرداخت این هزینه توسط شما بدین معنی است که شما با اطلاع کافی و رضایت کامل پرداخت را انجام دادید.
20. اگر قوانین و مقررات اول فرم توسط شما نقض گردد، شما می پذیرید که درخواست هزینه پرداخت شده را نمی کنید و اول فرم با توجه به نقض مقررات توسط شما حق دارد که هزینه پرداخت شده توسط شما را عودت ندهد.
21. تمام هزینه ها با اطلاع و رضایت کامل مشتریان دریافت می شود. در صورتی که به هر دلیل (خارج از قوانین و مقررات سایت) از خدمات اول فرم رضایت نداشتید می توانید از طریق تماس با ما اقدام کنند دلایل عدم رضایت خود را عنوان کنید در اسرع وقت به شما جواب داده می شود.

مسایل فنی
22. شما نباید به نحوی از اول فرم استفاده کنید که موجب کاهش چشمگیر در پایداری، در دسترس بودن، پاسخگویی و کیفیت خدمات آن گردد. اول فرم هم حق دارد در صورت وقوع چنین مشکلی حساب کاربری شما را تعلیق کند.
23. با توجه به بروزرسانی مداوم اول فرم، شما موافقت می کنید که این تغییرات را برای تمامی حساب های کاربری می پذیرید.
24. اول فرم آنلاین هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
25. شما می پذیرید هیچ نوع بدافزاری را از طریق خدمات اول فرم منتقل یا منتشر نخواهید کرد و در صورت این مشکل اول فرم حق دارد حساب کاربری شما را مسدود و پیگیری قانونی انجام دهد.
26. شما می‌پذیرید که ما از خدمات ارائه‌دهندگان دیگری نیز برای میزبانی، فراهم آوردن سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه، محل ذخیره‌سازی و دیگر تکنولوژی‌های مرتبط و الزامی برای اجرای سرویس استفاده می‌کنیم.

مالکیت معنوی
27. تمامی حقوق مادی و معنوی مشخصات و امکانات و نحوه کار این سایت متعلق به اول فرم بوده و استفاده از آن هیچ حقی برای مالکیت معنوی دیگران ایجاد نمی کند.

راه ارتباطی
اول فرم خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا درخواست شکایت، حتما از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده در صفحه تماس با ما، با ما در میان بگذارید.

اگر سوالی درمورد قوانین و مقررات و سیاست های حریم خصوصی دارید از طریق تماس با ما اقدام کنید.

ثبت نام در سایت به منزله قبول تمامی قوانین می باشد. اول فرم هیچ مسئولیتی در قبال محتوای فرم ساخته شده ندارد و سازنده فرم تمام مسئولیت فرم ساخته شده را بر عهده دارد.