مشاهده و دانلود پاسخ ها

در این بخش نحوه مشاهده پاسخ ها و دانلود آن ها آموزش داده شده است.

بخش پاسخ ها چیست؟

بعد از اینکه پرسشنامه طراحی شد و پاسخ دهندگان به آن جواب دادند، از این قسمت می توانید پاسخ ها را مشاهده کرده یا فایل اکسل پاسخ ها را دانلود کنید.

بخش پاسخ ها چیست

نحوه ورود به صفحه پاسخ ها چگونه است؟

ابتدا وارد صفحه مدیریت فرم ها شوید، سپس روی نام پرسشنامه مربوطه کلیک کنید تا منوی زیر آن باز شود. در مرحله بعد روی لینک”پاسخ ها” کلیک کنید تا وارد بخش پاسخ ها شوید. لطفا روی عکس کلیک کنید تا نحوه انجام این کار را مشاهده کنید.

نحوه ورود به بخش پاسخ ها

دانلود کل پاسخ ها

در این قسمت شما می توانید کل پاسخ های داده شده به فرم را دانلود کنید (فایل اکسل، فایل تکست ، فایل csv). برای اینکار دستورالعمل ارائه شده در عکس زیر را دنبال کنید.

دانلود کل پاسخ ها

دانلود بعضی از پاسخ ها

اگر تمایل دارید که به جای کل پاسخ ها بعضی از پاسخ ها را دانلود کنید، دستورالعملی که در شکل نشان داده شده است را دنبال کنید.

دانلود بعضی پاسخ ها

مشاهده هر پاسخ

برای مشاهده جواب های هر پاسخ دهنده باید روی آن کلیک کرد. با این کار وارد صفحه جواب های آن پاسخ دهنده می شوید.

مشاهده هر پاسخ

فیلتر پاسخ ها

شما می توانید پاسخ ها را فیلتر کنید و پاسخ های فیلتر شده را مشاهده و دانلود کنید. برای مثال می توان پاسخ هایی که جنسیت را زن انتخاب کرده اند را فیلتر و مشاهده کنید( عکس را نگاه کنید) این کار را می توان برای تمام سوال های پرسشنامه انجام داد.

فیلتر پاسخ ها

انتخاب فیلدها برای نمایش

شما می توانید فیلدهایی که می خواهید در صفحه پاسخ نمایش داده شود را انتخاب کنید. توجه کنید که این تنظیمات صرفا برای نمایش در صفحه پاسخ هست و هیچ تاثیری روی پاسخ ها ندارد.

انتخاب فیلدها

مرتب سازی پاسخ ها

شما می توانید پاسخ ها را بر اساس تاریخ پاسخ، IP یا جواب هایی که به سوالات داده شده می توانید پاسخ ها را مرتب کنید.

مرتب سازی