نمونه پرسشنامه آنلاین

در این صفحه می توانید نمونه فرم های ساخته شده با استفاده از سایت اول فرم را مشاهده کنید.

این صفحه به صورت مداوم بروز می شود.

[ivory-search id=”4577″ title=”Default Search Form”]

ارزیابی وضعیت تحصیلی دانش آموزان در منزل

مدارس با استفاده ار این فرم می توانند به ارزیابی وضعیت تحصیلی دانش آموزان در منزل پی ببرند و از طریق اطلاعات به دست آمده به برنامه ریزی بپردزند .

فرم ثبت نام دوره آموزشی

با استفاده ار این فرم می توان اطلاعات افرادی که خواهان شرکت در دوره آموزشی هستند را جمع آوری کرد و سپس به تفکیک با آنها برای ثبت نام تماس گرفت.

پرسشنامه رضایت مشتری

بررسی و جمع آوری دیدگاه های مشتری درباره محصولات شرکت

پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان

با استفاده از این پرسشنامه می توان عملکرد کارکنان را ارزیابی کرد و با توجه به نمره به دست آمده نسبت به ارتقا یا تنزل درجه یا برگزاری آموزش های لازم اقدام نمود.

فرم سنجش میزان اثر بخشی دوره های آموزشی

با استفاده ار این فرم می توان میزان کارایی دوره های آموزشی را سنجید و نسبت به اصلاح آن اقدامات لازم را انجام داد.

فرم ارزشیابی آموزشی کارکنان

از طریق این فرم می توان وضعیت آموزش کارکنان را بررسی کرد و با توجه به وضعیت کارکنان نسبت به برگزاری دوره های ضمن خدمت اقدام نمود.

پرسشنامه سبک زندگی تحصیلی

با استفاده از این پرسشنامه می توان به بررسی الگوهای رفتاری دانش آموز یا دانشجو در مواجهه با عوامل مختلف پرداخت و آن ها را تجزیه و تحلیل کرد.

پرسشنامه افسردگی بک

این پرسشنامه یک مقیاس ۲۱ ماده‌ای است که آزمودنی در هر ماده یکی از چهار گزینه که مشان دهنده شدت اضطراب است را انتخاب می‌کند. چهار گزینه هر سؤال در یک طیف چهار بخشی هز ۰ تا ۳ نمره گذاری می‌شود.
هر یک از ماده‌های آزمون یکی از علایم شایع اضطراب (علایم ذهنی، بدنی و هراس) را توصیف می‌کند.

پرسشنامه مدیریت زمان

از طریق پرسشنامه مدیریت زمان می توان به ارزیابی وضعیت مدیریت زمان در کار پرداخت و با توجه به نتیجه آن به بهبود زمان کاری اقدام نمود.

پرسشنامه بررسی کارکرد اینستاگرام

با استفاده از این پرسشنامه می توان به بررسی تاثیر اینستاگرام بر سلامت ذهنی و روانی و همچنین بهزیستی اجتماعی افراد پرداخت

درخواست عضویت در کتابخانه و مرکز اسناد علمی

با استفاده از پرسشنامه آنلاین اول فرم می توان به راحتی فرم های عضویت ساخت. برای مثال فرم درخواست عضویت در کتابخانه .

پرسشنامه بهزیستی روانشناختی

این پرسشنامه ۱۸ سوال داشته و هدف آن ارزیابی و بررسی بهزیستی روان شناختی از ابعاد مختلف (استقلال، تسلط بر محیط، رشد شخصی، ارتباط مثبت با دیگران، هدفمندی در زندگی، پذیرش خود) می باشد.

پرسشنامه قرنطینه بابت ویروس کرونا

با استفاده پرسشنامه آنلاین اول فرم می توان با توجه به وضعیت پیش آمده بابت ویروس کرونا ابزارهای سنجش مختلف ساخت مثلا وضعیت قرنطینه.

عملکرد دبیرخانه

 از پرسشنامه آنلاین اول فرم می توان به عنوان ابزاری برای سنجش قسمت های مختلف یک سازمان بهره برد.

پرسشنامه هوش هیجانی

پرسشنامه هوش هیجانی یک مقیاس خودسنجی است.این پرسشنامه دارای زیرمعیارهای همسازی، جرات ورزی، بیان هیجان، مهار هیجانها و عواطف، تنظیم هیجان ها و عواطف، درک هیجانها و عواطف، همدلی، شادکامی، برانگیختگی، خوش بینی، مهارتهای اجتماعی، خودانگیزشی، حرمت خود، صلاحیت اجتماعی و مهار تنیدگی است.

پرسشنامه آثار کرونا

این پرسشنامه کوتاه به بررسی آثار کرونا بر زندگی دانشجویان پرداخته است. این فرم شامل 7 سوال هست که با توجه به طیف 4 تایی پرمی شوند.

پرسشنامه استرس والدینی در دوران کرونا

با استفاده پرسشنامه آنلاین اول فرم می توان با توجه به وضعیت پیش آمده بابت ویروس کرونا ابزارهای سنجش مختلف ساخت مثلا سنجش استرس والدین در دوران کرونا.

دین و زندگی یازدهم

معلمان عزیز می توانند با استفاده از پرسشنامه آنلاین اول فرم امتحان برگزار کنند یا می توانند در مورد کلاس خود نظرسنجی کنند.

پرسشنامه سلامت روان دانش آموزان در دوران کرونا

با استفاده پرسشنامه آنلاین اول فرم می توان با توجه به وضعیت پیش آمده بابت ویروس کرونا ابزارهای سنجش مختلف ساخت مثلا سنجش سلامت روان دانش آموزان در دوران کرونا.